Blogger Backgrounds

Tuesday, November 25, 2008

Tinggal dengan mama (hari kedua)

Okey... Petang semalam saya menangis sikit-sikit saja. Dan yang menakjubkan malam saya nak tidur saya tak nangis kuat-kuat. Horee... Mama pun senang nak tidurkan saya. Betul kata mama saya budak baik. :) Nak tahu? Saya sudah boleh meniarap sendiri semalam. Tengoklah gambar saya. Comel tak? Hihihi.... Mama baringkan saya atas kain pelekat papa. Saya rindu papa... Pukul 9 lebih saya dah tidur. Pukul 12 lebih saya terbangun. Berak... Mama dah basuh, mama bagi susu. Lepas tu saya sambung tidur balik. Lepas tu pukul 4 saya bangun lagi sebab, diapers saya bocor. Habis basah tempat tidur saya. Lepas mama tukar diapers saya sambung tidur. Tapi tak lepas tu atok mak telefon. Pukul 4.30 pagi Atuk mak macam ada instinct saya nangis. Dia tanya mama saya tak apa-apa ke? Hm... Saya tau atok mak nak datang sini teman saya. Tapi takpelah. Saya tinggal dengan mama saja. Kesian jugak atok mak nak kena naik bas. Tinggal 2 hari lagi papa saya nak balik. Saya rindu papa!!!!!

No comments: