Blogger Backgrounds

Thursday, November 20, 2008

Budak botak


Hahaha...
Semalam sesuatu terjadi pada saya. Kepala saya dibotakkan oleh mama dengan papa. Mama pegang saya papa cukur. Mula-mula tu saya cool je. Diam je tengok papa shave kepala saya. Lepas beberapa minit saya mula.... 'mengganas'. Nasib baik tak luka kepala saya. Tapi ada sikit la. Sikit je tak obvious sangat. Petang lepas shave tu mama dengan papa bawak saya pergi jalan. Tak best, sebab mama dengan papa tak belikan saya apa-apa. Jadi... saya pun menangis la. Kesian mama tengah tunggu papa try baju saya menjerit-jerit.
Lepas tu apa lagi mama dgn papa pun kelam kabut balik. Stuck dalam jem sebab balik saing-saing orang balik kerja. Saya menangis dalam kereta sebab penat. Ya ke saya penat? Entahlah...

Oh ya nak dengar lagu yang mama nyanyikan untuk saya bersempena kepala saya yang botak ni?

Botak head
come to school
teacher said
why do you late
because i cut my hair....

No comments: