Blogger Backgrounds

Sunday, November 16, 2008

3 bulan 16 hari


Assalamualaikum,

Umur saya semakin bertambah. Saya sudah pandai angkat kepala sekarang. Hehehe... Mama selalu tidur mengiringkan saya. Tapi saya sudah boleh tegakkan badan saya sendiri. Kesian mama saya, susah betul dia nak tidurkan saya. Semalam mama dah geram sangat saya kena cubit dengan mama sebab asyik nangis saja sebelum tidur. Sudahnya papa yang tidurkan saya. Sekejap saja saya dah tidur. Hari sabtu hari tu mama dengan papa bawa saya pergi ou. Tapi saya asyik tidur saja. Masa mama dengan papa nak makan saya bangun dan... NANGIS! Mama buatkan susu untuk saya. Masa goncang botol susu mama terlanggar termos. Nasib baik tak tergolek ke bawah. Kalau tak... habislah termos powerpuff girls mama. Tapi semua orang tengok. Malunya. Tapi muka mama dengan papa cool je. Saya? Lepas dapat susu tu apa lagi. Nyam... Nyam... Terus tidur. Mama dengan papa apa lagi sambung jalan lah. Tengoklah gambar saya tidur mengiring ni. Hihi...

Okey jumpa lagi nanti.

No comments: