Blogger Backgrounds

Thursday, November 13, 2008

Hari pertama (bulan ke-3)

Assalamualaikum...
Haha Ini hari pertama saya cerita pasal diri saya. Walaupun saya sudah berusia 3 bulan 7 hari tapi tak apa. Sebab mama saya kata selagi kita hidup tak ada makna terlambat.
Okey saya cerita serba sedikit pasal saya.

Nama saya Muhammad Umar Afif bin Muhd. Yusrizal. Bin Muhd Yusrizal jadi maknanya nama papa saya Muhammad Yusrizal lah. Nama mama saya Rafiza binti Ab. Rahman. Saya lahi 070808. Sayangkan tak dapat 080808. Mama kata dia dengan papa dah cuba sedaya upaya nak dapat tarikh tu. Tapi nak buat macam mana saya nak keluar awal. Tapi takpelah yang penting saya dan mama selamat.

Saya lahir di Klinik Alam Damai. Pukul 6.45 pagi. Waktu orang sembahyang subuh. Jadi mudah-mudahan bila saya dah baligh (bak kata sepupu saya, Abang Imran) saya tak kan tinggal sembahyang lebih-lebih lagi sembahyang subuh. Hehehe... Masa lahir berat saya 3.1 kg. Masa tu muka saya merah betul. Cuba tengok gambar. 4 hari saya duduk hospital. Sebab mama saya sakit lagi. Tapi lepas tu saya terus balik muar. Atok mak jaga mama dan saya selama sebulan.

Okey nanti saya sambung lagi. Penatlah. Hehehe...

No comments: