Blogger Backgrounds

Thursday, January 1, 2009

Main air liur di tahun baru

Hahaha... Hari ini saya sudah pandai sembur air liur. Habis basah baju mama. Biasanya air liur saya keluar saja. Tapi hari ini lain sedikit. Hari ini 1 Januari 2009. Hari cuti. Mula-mula papa dengan mama plan tak nak keluar. Sebab mama ada kerja. Tapi petang tu keluar juga sebab kerja mama dah siap. Pergi OU. Makan dekat tempat favourite mama dgn papa Korean BBQ. Mula-mula tu saya diam. Tapi lepas tu... saya tak nangis. Nak tau saya buat apa? Saya menjerit. Kuat. Habis satu restoran tu tengok meja kitorang. Tapi mama buat tak tau je. Dia gelak-gelak. Papa terus sambung makan. KEsian ada baby kat dalam tu. Dia tengah tidur. Sampai tersedar dia sebab dengar saya menjerit. Pukul 9 lebih baru kitorg balik rumah. Dalam kereta saya susu lepas tu zzzzz......

No comments: