Blogger Backgrounds

Thursday, January 22, 2009

Biasa-biasa

Beberapa hari ni, tak ada apa yang berlaku. Saya... dah pandai meniarap, so pantang mama dgn papa baringkan saya sekejap je saya dah meniarap. Dah terer la kata. ;p. Makcik faezah pun dah tak letak saya atas katil. Bentang tilam dekat bawah pastu letak tilam saya. Dia takut saya tergolek ke bawah. Hehehe... Nakal tak saya? Oh ya.. sekarang saya sudah suka tarik rambut mama. Jerit-jerit mama bila saya tarik. Saya suka genggam kuat-kuat bila pegang. Saya dah besar. Hari tu mama bagi saya makan nestum. Hari pertama tu mama buat cair. Saya nampak sudu terus saya toleh tempat lain. Saya ingat mama nak bagi ubat. So, saya nangis kuat-kuat. Hari selasa hari tu mama buat lagi. Mama buat pekat sikit. Mm... Barulah sedap. Nyam... Nyam... Jadi dengan rasminya makanan pertama yang masuk ke dalam perut saya adalah pada 20 Januari 2009. Er... tapi sebelum2 tu mama selalau suap kurma pada saya. Jadi, 20 Januari tu tak rasmi sangatlah. Hehehe...

No comments: