Blogger Backgrounds

Sunday, January 18, 2009

Penat

Hari Sabtu hari tu saya pergi The Curve. Mama nak cari buku. Lepas tu pergi Alamanda sebab mama nak ambil contact lense. Pukul 11 pagi dah keluar. Saya tidur sekejap je. Dalam kereta pun tidur sikit. Masa pergi Alamanda tu mama try contact lense baru saya duduk dengan papa dalam baby bjorn saya. Biasala bila saya duduk dalam tu, diam la saya. Mama janji jumpa dengan auntie xeda kat sana sebab auntie xeda pun nak buat spec. Masa mama try contact lense tu yang belah kanan dah leaur, belah kiri tak tau kat mana. Orang tu cakap mungkin dah terpelanting. So nanti dia ganti. Kitorg pun keluarla. Auntie xeda ajak pergi mkn dekat sunway. So pergi la. Masa sampai sana mama baru terasa lense tu ada dalam mata. Lepas tu baru dapat keluarkan. Saya baik hari ni. Tak menangis sangat. Dalam kereta asyik gelak je. Tengok gambar saya ni. Petang dah maghrib baru balik. Malam tu saya ingat boleh tidur awal. Dekat pukul 10 jugak baru saya tidur. Zzzz....

No comments: