Blogger Backgrounds

Monday, January 5, 2009

Adus...

Semalam adalah hari yang paling... Tak taulah paling apa. Papa dengan mama ambil saya dari rumah makcik Faezah macam biasa. Dalam kereta saya lapar. Nyam..Nyam.. Nyam... mama susukan saya. Mula-mula tu ok je. Mama singgah manjaku sekejap beli susu dengan diapers saya. Lepas tu terus balik. Masa on the way balik tu mula-mula saya prot... Pastu prot... lagi. Mama kata saya berak. So mama letak saya dalam seat. Lepas tu saya kwek.. kwek.. nangis. Mama pun angkat saya sebab tak tahan dengar saya nangis. LEpas tu... kata tangan mama ada sesuatu... Benda itu adalah taik saya. Kesian mama. Diapers saya bocor. Senget sebelah. Itu yang terkeluar tu. Habis kena seat saya. Lepas tu mama letak saya balik. Dah duduk dalam seat tu saya menangis la. Apa lagi. Tension je muka mama dengan papa. Nasib baik jalan tak jem. Tapi dah nak sampai rumah pulak yang jem. Saya nangis tak hengat punya ni. Mama angkat saya pastu balut dengan towel. Saya nangis lagi. Sampai rumah papa angkat seat saya papa basuh. Habis busuk satu kereta. Nasib baik pagi ni dah kering. Huhu...

No comments: