Blogger Backgrounds

Wednesday, January 7, 2009

5 bulan



Hari ini saya genap lima bulan. Lalala... Sebelum tu saya cerita dulu malam semalam saya, mama dengan papa pergi Seremban. Sebab papa ada kerja. Lepas kerja kitorang terus pergi. Dalam kereta saya tak nangis sangat. Sampai seremban lebih kurang pukul 8. Lepas tu terus pergi Jusco. Mama bawak saya dalam Baby Bjorn. Saya memang budak baik. Sebab saya diam saja. Kalau dalam stroller tentu saya dah nangis. Mama dengan papa minum dekat kopitiam pun saya diam. Pukul 9 baru balik sebab orang yang papa nak jumpa tu dah datang. Dalam kereta saya tidur. Kat rumah saya gelak-gelak dulu pastu baru tidur.
Tapi bila sedar pagi tadi saya nangis...nangis dan nangis.. sebab saya lapar. Papa kata nak beli kek hari ni. Walaupun saya tak boleh makan. Tapi saya nak ambil gambar dengan kek tu. Tengoklah gambar saya. :P

No comments: