Blogger Backgrounds

Saturday, October 17, 2009

Kiz Sports Play

Hari ni pergi OU. Mak oi ramainya orang. Cuti Deepavali lah kata. Nak masuk parking pun punyalah susah. Tapi sebab mama dengan papa pengunjung tetap OU, so kami pun boleh masuk. (mama dgn papa ada OneCard) Kami terus pergi Toys Ur Us. Nak cari main sayalah apa lagi. Hm... Hari ni mama kopak RM 102 lagi beli mainan saya. Saya hm... macam biasalah main 2-3 minit je, lepas tu buang. Lepas jalan-jalan tu mama ajak paksu peri minum. Sepatutnya hari ni, papa dengan mama nak tengok cerita Cloudy with a Chances of Meatball. Paksu nak bagi tiket free dekat GSC Cineleisure. Siap dapat tiket goldclass lagi. Tapi... hahaha... papa bawa saya masuk Kiz Sports Play. Fuh! Memang best giler. Tengoklah gambar saya. Sementara saya masuk dengan papa, mama pergi potong rambut. Sekarang rambut mama sudah pendek. Dah petang sangat, so tak jadilah nak tengok wayang. Jumpa paksu kat ayam penyet je. Ah! Itu semua tak penting. Yang penting mama belikan saya sandle baru. Osh Kosh. Thank you mama! Thank you papa! I love both of you.

No comments: