Blogger Backgrounds

Wednesday, October 28, 2009

Help! There's a monster on my head

Menakutkan.... Pagi tadi masa on the way mama nak pergi kerja dan nak hantar saya ke rumah mak cik Faezah saya macam biasa susulah dulu. Masa tengah susu tu mama usap-usap kepala saya. Tiba-tiba.. jeng.. jeng...jeng.... Ada KUTU. Takutnya! Mama punyalah panik sampai nak el hari tu. Tapi sebab mama banyak kerja dan papa pun ada benda nak kena settle so diorg decide mama pergi ofis dulu lepas tu tengah hari baru mama dengan papa amik saya. Tapi dalam masa nak sampai tu mama cari jugalah 'monster' tu atas kepala saya. Banyak juga yang mama jumpa. Papa pun tolong sekali. Sebab masa tu tengah jam kan. Pastu sampai rumah mak cik faezah mama terus cakaplah ada monster atas kepala saya. Lepas tu dia boleh jawab... "a'ah memang ada kutu kan kepala ila ni" Kesian mama. Mama macam nak pengsan je masa tu.
Esoknya (Rabu) mama terus el dan kerja kepala saya. Sangat menakutkan...

No comments: