Blogger Backgrounds

Saturday, June 27, 2009

Huhu demam lagi

Pagi tadi mama dgn papa bawa saya pergi klinik. Saya demam lagi. Semalam pun badan saya dah panas. Tapi mama dgn papa hold dulu. Pagi ni terus pergi sebab dah panas sangat. Nasib baik Dr. Mazlah yang duty. Klinik pun tak ramai orang. So takdelah lama sangat saya tunggu. Doktor bagi ubat demam dgn antibiotik. Sebab doktor kata ada infection pada tekak saya. Lepas pergi klinik mama dgn papa terus pergi... OU. Nak cari baju saya.
Oh ya lupa nak cerita. Mama menang Anugerah Sastera Darul Ta'zim untuk Kategori Novel Kanak-Kanak. Atok mak bagi tahu sebab surat sampai rumah. 17 hb ni, mama kena pergi ambil hadiah tu dekat Hotel Puteri Pacific JB. Itu mungkin hotel kedua saya. Hehehe....
Ok sambung balik. Kami pergi OU sebab nak cari baju mama, baju papa dan baju saya untuk pergi hari tu. Tapi dapat baju mama saja. Baju saya tak ada. Lepas cari tu papa dgn mama plan nak pergi makan. Tapi saya dah mengaruk. Sebab badan saya dah tak sedap. SO kami pun terus balik. Dan sampai rumah saya pun zzzzz....

1 comment:

Zamri Mohamad said...

Mama kata lepas ini mama akan buat kenduri di pejabat, hehehe