Blogger Backgrounds

Sunday, June 21, 2009

Hotel pertama



Semalam saya ikut mama dgn papa pergi Kuantan. Papa ada hal sikit. Pukul 8 lebih malam kitorg gerak dari KL. Mula-mula saya tak tidur. Main-main. Lepas tu dah penat saya pun tertidur kat mama. Penat betul saya. Pukul 12 lebih baru sampai Kuantan. Dah sampai tu cari-cari hotel dulu. Weekend kan.. so susah sikitla nak cari. Kebanyakan hotel penuh. Lepas tanya 2 3 tempat papa dng mama pun setuju dengan Hotel Cityivew. Hm... Nak kata okey sangat tu taklah. Tapi kira okeylah dari kena tidur dalam kereta. Lepas tu mama dgn papa cari food saya pulak. Sebab nestum saya tertinggal. Huh... tension kalau kena duduk kat kuantan. Cari nestum pun susah. Lepas tu tak jumpa. Esok pagi baru mama dengan papa cari nestum saya. So terpaksa la bagi saya makan dekat kedai. Kira hari tu saya memang survivor betul.
Petang Ahad baru kitorg gerak balik. Papa dengan mama singgah Tg. Lumpur dulu. Makan keropok lekor dengan air nescafe ais yang sedap. Macam biasalah saya tengok saja. Pukul 8 lebih baru sampai rumah. Penat....
Tengok lah gambar saya dengan mama dan papa dalam bilik hotel tu. Hahaha...

No comments: