Blogger Backgrounds

Wednesday, April 8, 2009

8 bulan

Tralalala.... Saya sudah 8 bulan. Saya sudah boleh buat apa sekarang? Saya rasa sudah hampir boleh merangkak. Sebab... saya sudah boleh angkat bontot saya tinggi-tinggi. Takpe saya mesti berusaha lebih kuat lagi. Satu lagi sekarang saya sudah tak boleh duduk diam. Bila mama ke papa ke letak saya atas tilam depan tv sekejap je. Sekejap lagi saya dah mengesot sampai bawah. Saya nak capai decoder astro kat rak tu. Geram saya tengok lampu tu. Malam tadi saya pergi klinik. Dah berapa minggu saya batuk2. Last semalam mama dah tak tahan dengar saya batuk, mama dengan papa pun bawak saya pergi klinik. Lama Dr. Mazlah cek saya. Dia letak apa tah nama benda tu kat dada saya dengan belakang saya. Dia kata paru-paru saya ok. Jadi maknanya saya sihat. Cuma saya alahan habuk agaknya.
Okey nanti saya cerita lagi.

No comments: