Blogger Backgrounds

Saturday, March 7, 2009

Makin besar

Hari ni... saya genap 7 bulan. Saya dah makin besar. Sekarang ni saya dah boleh duduk tapi kena pegang. Tengok gambar saya dalam stroller. Saya dah tak nak sandar kalau saya duduk dalam stroller. Pagi tadi mama dengan papa tak keluar. Petang baru keluar. Pergi tengok auntie sha. Haha... Saya dapat kawan baru. Nama dia... Entah mama dia tak nak bagitau. Tapi dia boy jugak. Adik Kak Dania. Auntie Sha bersalin tengah hari. Petang tu kitorg pergi ou dulu. Mama dgn papa nak makan lepas tu nak cari hadiah. Lepas maghrib baru kitorg sampai kat klinik tu. Lama jugak duduk situ. Lepas tu pergi Pajam. Nak ambik mokteh. Pajam? Kat mana tu? Biasanya tengok perkataan Pajam masa balik rumah tok mak je. Hari ni saya sampai Pajam. Ok Pajam tu dekat Negeri Sembilan ya kawan-kawan. Malam pukul 11 lebih baru ambik mokteh. Lepas tu malam tu saya balik terus tidur. Penat....

No comments: