Blogger Backgrounds

Wednesday, March 18, 2009

Ambik mokteh

Hari ni hari kedua papa outstation. Pagi tadi saya naik kete saya tak nangis. Saya baik kan? Petang ni mokteh sampai. Mokteh datang temankan mama. Mama dgn saya g amik mokteh dekat hentian serdang. Senang sikit. Mama malas nak masuk kl. Kesian mokteh, kena naik bas keling. Bukak cerita keling kuat2. Bengong betul. Pastu bas tu melencong ke Seremban pulak. Patutnya mokteh dah sampai pukul 6 lebih. Tapi sebab bas bengong tu mokteh sampai dekat pukul 8. Saya dengan mama mula2 tunggu depan masjid UPM. Ok UPM tu tempat mama dengan papa belajar dulu ya. Tapi bila dah nak dekat mahgrib mama risau tengok saya. Hehe...
Mama call auntie anim. Nasib baik dia ada dekat rumah. So mama dgn saya tunggu dekat situ sampai mokteh call. Kejap je.
Malam tu tak pergi mana2. Mama dgn mokteh penat. Balik rumah terus. Saya? Saya baik. Main2 sikit lepas tu saya zzz....

No comments: