Blogger Backgrounds

Monday, February 9, 2009

Demam


Hari ni saya... Demam. Pagi tu mama dah rasa badan saya panas. Mama bagi ubat demam. Lepas tu saya tidur, tidur dan tidur je. Petang tu badan saya panas lagi. Mama dgn papa dah panik. Bawa saya pergi klinik. Nasib baik Dr. Mazlah yg duty. Dia cek saya. Saya masuk dengan mama je. Papa tunggu kat luar. Papa pun demam jugak. Sian papa. Dr. Mazlah bagi ubat demam dengan ubat batuk. Eh! Ada satu lagi. Antibiotik. Ada 3 ubat saya kena makan.
Balik tu mama dgn papa terus bagi saya 3 ubat tu. Saya? Hehehe.. Kali pertama papa suap. Mama pegang. Saya muntahkan semua ubat tu. Baru 2 ubat. Papa cuba lagi sekali. Saya muntahkan lagi sekali. Lepas tu papa dah malas nak bagi. Malam baru bagi. Itupun ubat demam je.
Mama kata mungkin demam 6 bulan agaknya. Malam tu saya tidur awal. Tapi demam saya tak surut lagi. Rasanya ini kali pertama saya demam. Hm... Malam saya bangun banyak kali. Kenapa? Saya pun tak tau...

No comments: